Maak je niet Zo. druk: Bavaria verovert carnaval met muziek en media
- Paid media
- Branding
Weet jij precies welke campagnes bijdragen aan je groei? Met de juiste tools, slimme data-oplossingen en een duidelijk attributiemodel, krijg je het inzicht dat je nodig hebt voor betere keuzes. Geen giswerk meer, maar onderbouwde beslissingen met directe impact. Data & analytics consultancy zoals het bedoeld is.
Ontdek hoe wij je helpen om meer uit je marketingbudget te halen met technologie die werkt, data die klopt en inzichten die je vooruithelpen.
Bij ZIGT zetten we slimme tools in voor effectieve campagnes en betere resultaten. Of je nu werkt met Google Analytics, een CDP (Customer Data Platform), dashboards of advertentieplatforms: de juiste tooling zorgt voor overzicht, bespaart tijd en laat je sneller bijsturen. Wij helpen je met kiezen, inrichten en optimaal gebruik van tools die aansluiten bij jouw doelen. Zo leg je een stevig fundament voor datagedreven marketing.
Slimme tools die deel uitmaken van onze aanpak:
Veel organisaties meten nog op de verkeerde momenten of geven te veel waarde aan de laatste klik. Daardoor mis je waardevolle inzichten en kansen. Bij ZIGT gaan we daarom een stap verder:
Binnenkort lanceren we The Impact Framework: een oplossing voor heldere, consistente meting van mediaprestaties, inclusief inzicht dat direct bijdraagt aan betere resultaten.
Samen zetten we een attributie-framework op dat aansluit bij jouw klantreis. Zo zie je precies welke kanalen en campagnes impact maken, en waar je moet bijsturen voor maximale effectiviteit.
Maak kennis met onze Data & Analytics specialist.
Michiel Aarts
Senior Business Intelligence Consultant
We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.