Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen
- Design & Technology
- Strategy & Insights
- Branding
Bij ZIGT geloven we dat elke effectieve aanpak start met goede kennis van de markt, doelgroep en mediawerking. Vanuit de afdeling Strategy & Insights combineren we diepgaand onderzoek met strategische creativiteit. Geen aannames, maar keuzes die gebaseerd zijn op feiten en leiden tot resultaat.
Inzichten vertalen we naar slimme, onderbouwde keuzes. Van merkpositionering tot mediastrategie, wij zorgen voor een heldere koers die richting geeft en uitvoerbaar is. Samen met onze media- en campagneteams werken we aan een geïntegreerde aanpak die creativiteit en effectiviteit samenbrengt.
Strategy & Insights is ook het hart van vernieuwing binnen ZIGT. We ontwikkelen en testen nieuwe tools, methodes en strategieën, altijd met het doel om onze klanten een voorsprong te geven. Zo blijven we op een scherpe en relevante manier vooruitdenken.
Heb je zin in een lekkere bak koffie en inhoudelijk gesprek? Neem gerust contact op.
Merel Tukker
Research Director
We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.