Coen & Sander vieren een feestje met Marktplaats
Marktplaats is al jaren marktleider als het gaat om het kopen en verkopen van tweedehands (en ook nieuwe) spullen. Omdat ze graag haar unieke rol als persoonlijk en relevant merk wil uitbouwen is in 2016 een nieuwe merkcampagne gestart, Marktplaats Momenten. Elke twee maanden staat een ander moment/thema centraal dat laat zien hoe divers Marktplaats is en dat het platform voor elke situatie in het leven gebruikt kan worden. ZIGT verzorgt de offline media voor Marktplaats en hanteert hierbij een always-on strategie om top of mind te blijven bij de doelgroep en om de boodschapoverdracht (Marktplaats is altijd, voor iedereen en voor elke gelegenheid relevant) natuurlijk te laten verlopen.
Vieren
In de zomer van 2017 staat het thema vieren centraal. De zomer is namelijk het uitgelezen seizoen om het leven te vieren. Hierbij kan je denken aan:
– Verjaardagspartij
– Huwelijk
– Behalen diploma
– Tuinfeest
Naast een reguliere TV en radio spotcampagne heeft ZIGT een samenwerking gezocht met Radio 538 om het thema vieren nog meer tot leven te laten komen. Coen & Sander gaan een week lang een feestje vieren en zetten elke dag een andere ‘viering’ centraal. In de studio komt een feestrad waarop prijzen (uitgezocht door Coen & Sander) staan die op Marktplaats te koop of te huur staan aangeboden. Luisteraars kunnen zich aanmelden als zij een feestje gaan vieren en hiervoor nog iets extra’s zoeken, of het nou een cadeau is of voor de aankleding van het feest. Dit kan variëren van een schoonmaker voor na het feestje tot een confettikanon tot een springkussen! Voor elke gelegenheid is je feest aan te kleden met spullen die te vinden zijn op Marktplaats.
