Lee Kum Kee is sinds 3 jaar Social klant bij ons . Voor een, in Nederland, vrij onbekend merk hebben we in korte tijd een mooie betrokken fanbase op weten te bouwen. Mensen gaan een merk volgen als ze geïnspireerd of geraakt worden door leuke, slimme en vooral spannende content. Naast social advertising neemt ZIGT dan ook alle content creatie voor Lee Kum Kee voor haar rekening.
Mama’s lieveling
Voor Moederdag mochten we aan de slag met een social activatie. Lee Kum Kee staat voor kwalitatief authentiek Chinees koken, kennis doorgeven en vooral samen genieten van een heerlijke Chinese maaltijd. Van wie leer je dat nou het best? Precies; van je moeder. We hebben aan fans en aan hun vrienden gevraagd wat hun favo gerecht van hun moeder was. De leukste, liefste en meest hartverwarmende inzendingen mochten een middag een Lee Kum Kee kookworkshop volgen bij Dun Yong in Amsterdam.
Het was een geweldige middag, met leuke verhalen uit de keuken van moeders, er werden kooktips uitgewisseld, kennis van het merk opgedaan en eigenlijk het allerbelangrijkst van die middag; er werd daarna heerlijk gegeten. Lee Kum Kee laat hiermee zien dat Chinees koken niet moeilijk hoeft te zijn of dat je er een hele middag voor in de keuken hoeft te staan. En ja..dit genereerde natuurlijk hele leuke User Generated Content ;)!