Case – Leolux

Leolux meubels - De leeuw is los Leolux is een van Europa’s leidende merkfabrikanten van designmeubelen. Het familiebedrijf is opgericht in 1934 en de vakmensen in thuishaven Venlo produceren alle meubelen op bestelling, zodat de consument onbeperkte mogelijkheden heeft in modellen, bekledingen, afwerking en opties. De huidige doelgroep van Leolux is inmiddels een beetje op…

Case – Kleertjes.com

Kleertjes.com - Wat massamedia doet voor kleertjes.com Over kleertjes.com kleertjes.com werd in 2003 opgezet vanuit een zolderkamer door Claudia Willemsen, zakenvrouw en drukbezette moeder. Claudia miste Nederlandse webshops met kinderkleding en wilde andere moeders met haar bedrijf het gemak van het online kopen van kinderkleding bieden. Inmiddels is de webwinkel zeer geleidelijk uitgegroeid tot een…

Case – InsingerGilissen

InsingerGilissen - Massa media om 1% van de NL’se bevolking te bereiken In 2017 gingen de twee private banks Theodoor Gilissen en Insinger de Beaufort fuseren. Aan ZIGT de opdracht om de fusie van deze twee banken groots onder de aandacht te brengen bij hun specifieke doelgroep (+/- 1% van de Nederlandse bevolking). Onder de…

Case – Kleertjes.com

Folders spelen vaak een belangrijke rol in de mediamix van retailers. Echter wordt de folder nog weinig ingezet door online retailers om hun aanbiedingen onder aandacht te brengen en de consument te overtuigen aankopen online te doen. Terecht of niet? In samenwerking met folderverspreider Spotta en kinderkledingwebshop Kleertjes.com hebben we het effect van de folder op het online aankoopgedrag inzichtelijk gemaakt.

Case – Lee Kum Kee NL

Lee Kum Kee is sinds 3 jaar Social klant bij ons . Voor een, in Nederland, vrij onbekend merk hebben we in korte tijd een mooie betrokken fanbase op weten te bouwen. Mensen gaan een merk volgen als ze geïnspireerd of geraakt worden door leuke, slimme en vooral spannende content. Naast social advertising neemt ZIGT…

Case – Apostolisch Genootschap

Apostolisch Genootschap - Vind het antwoord in jezelf Het Apostolisch Genootschap is een plaats voor religieus-humanistische zingeving. Zij geloven daarom dat al het leven voortkomt uit dezelfde oorsprong, hierbij staan de liefde, het zorgvuldig en ethisch handelen, richting je medemens centraal. Uitstroom van leden, vergrijzing, negatief imago… Dit zijn aspecten waar het Apostolisch Genootschap dagelijks…

Emmi KALTBACH

Om de consument in contact te brengen met de kazen van Emmi KALTBACH is in het najaar van 2016 campagne gevoerd om de naams-en productbekendheid te verhogen. Hierbij was inspiratie het hoofdthema, om zo de veelzijdigheid van Emmi KALTBACH te tonen. Gedurende campagne speelden social influencers en het Emmi KALTBACH Blogevent hierbij een belangrijke rol.