Case – InsingerGilissen

“Al jaar en dag kiezen wij bewust voor ZIGT als mediabureau. We spreken dezelfde taal en het advies dat we krijgen, is doordacht en passend. Om ZIGT ook met de lancering van het nieuwe merk InsingerGilissen is de arm te nemen, was dan ook geen lastige keuze.” Huib Vermeulen – Manager Marketing & Communicatie bij…

Case – Kleertjes.com

Folders spelen vaak een belangrijke rol in de mediamix van retailers. Echter wordt de folder nog weinig ingezet door online retailers om hun aanbiedingen onder aandacht te brengen en de consument te overtuigen aankopen online te doen. Terecht of niet? In samenwerking met folderverspreider Spotta en kinderkledingwebshop Kleertjes.com hebben we het effect van de folder op het online aankoopgedrag inzichtelijk gemaakt.

Case – Lee Kum Kee NL

Lee Kum Kee is sinds 3 jaar Social klant bij ons . Voor een, in Nederland, vrij onbekend merk hebben we in korte tijd een mooie betrokken fanbase op weten te bouwen. Mensen gaan een merk volgen als ze geïnspireerd of geraakt worden door leuke, slimme en vooral spannende content. Naast social advertising neemt ZIGT…

Case – Apostolisch Genootschap

Apostolisch Genootschap - Vind het antwoord in jezelf Het Apostolisch Genootschap is een plaats voor religieus-humanistische zingeving. Zij geloven daarom dat al het leven voortkomt uit dezelfde oorsprong, hierbij staan de liefde, het zorgvuldig en ethisch handelen, richting je medemens centraal. Uitstroom van leden, vergrijzing, negatief imago… Dit zijn aspecten waar het Apostolisch Genootschap dagelijks…

Emmi KALTBACH

Om de consument in contact te brengen met de kazen van Emmi KALTBACH is in het najaar van 2016 campagne gevoerd om de naams-en productbekendheid te verhogen. Hierbij was inspiratie het hoofdthema, om zo de veelzijdigheid van Emmi KALTBACH te tonen. Gedurende campagne speelden social influencers en het Emmi KALTBACH Blogevent hierbij een belangrijke rol.

Case – Polar M600

In het najaar van 2016 vond de kick-off campagne van de Polar M600 – een waterdichte sport-smartwatch – plaats. Deze campagne richtte zich op zowel de Nederlandse als Belgische markt, waarbij de M600 gericht is op iedereen die, zoals de eigen website vermeldt, ‘alles uit het dagelijks leven wil halen wat erin zit’. Natuurlijk met een sportieve invalshoek.

Case – Stedelijk Museum

Stedelijk Museum - Wonen in de Amsterdamse School Wonen in de Amsterdam School, de tentoonstelling van het Stedelijk Museum die van april t/m augustus heeft plaatsgevonden. Om meer bezoekers voor deze prachtige tentoonstelling te genereren is in de zomermaanden diverse media ingezet. In een periode dat Amsterdam bol staat van de culturele aangelegenheden wilden wij de cultuurliefhebber…

Case – ProVoet

ProVoet - Nijmeegse Vierdaagse “Behandel ze goed, ga naar ProVoet”, zo luidt de slogan van de brancheorganisatie voor pedicures. Eén keer per jaar is deze boodschap extra relevant, namelijk tijdens de Nijmeegse Vierdaagse. Ook dit jaar was ProVoet weer aanwezig bij de 100ste editie van het evenement om het belang van een goede voetenverzorging te benadrukken. Naast…