Case – Polar M600

In het najaar van 2016 vond de kick-off campagne van de Polar M600 – een waterdichte sport-smartwatch – plaats. Deze campagne richtte zich op zowel de Nederlandse als Belgische markt, waarbij de M600 gericht is op iedereen die, zoals de eigen website vermeldt, ‘alles uit het dagelijks leven wil halen wat erin zit’. Natuurlijk met een sportieve invalshoek.

VINEA

Klant: VINEA Onze rol: Concept en realisatie commercial Bureau: ZIGT Studio Vinea is een organisatie dat is gespecialiseerd in het organiseren van hele leuke groepsvakanties voor kinderen en jongeren van 7 t/m 20 jaar. Vinea vakanties is FUN voor kids en uiteraard ook handig voor de ouders. Vinea biedt een breed gevarieerd aanbod met goed…

Leger des Heils

Klant: Leger des Heils Onze rol: Concept en realisatie commercial Bureau: ZIGT Studio Het Leger des Heils verleent zonder onderscheid des persoons materiële en immateriële hulp aan mensen die om uiteenlopende redenen een beroep op ons doen. Zij werken vanuit een christelijke motivatie. Rechtvaardigheid, gerechtigheid en solidariteit zijn daarbij centrale waarden. Als Leger des Heils…

Wellantcollege

Klant: Wellantcollege Onze rol: DTP communicatiemiddelen Bureau: ZIGT Studio Wellantcollege is de grootste groene onderwijsinstelling van de Randstad. Met 27 scholen in Noord-Holland, Zuid-Holland en Midden-Nederland. Wellantcollege biedt vmbo onderwijs en mbo opleidingen. Kleinschalig, met persoonlijke aandacht. Op de scholen is veel aandacht voor duurzaamheid, ondernemerschap en internationalisering. Wellantcollege heeft ZIGT Studio gevraagd om diverse…

La Cubanita

Klant: La Cubanita Onze rol: Concept en productie TVC Bureau: ZIGT Studio La Cubanita is een tapas restaurantketen in traditionele Cubaanse stijl waar je traditionele tapas kan eten, maar ook speciale cocktails kan drinken. De restaurants zijn gevestigd in heel Nederland. De maand juni is door La Cubanita uitgeroepen tot cocktailmaand en om dat kracht…