Case – InsingerGilissen

InsingerGilissen - Massa media om 1% van de NL’se bevolking te bereiken In 2017 gingen de twee private banks Theodoor Gilissen en Insinger de Beaufort fuseren. Aan ZIGT de opdracht om de fusie van deze twee banken groots onder de aandacht te brengen bij hun specifieke doelgroep (+/- 1% van de Nederlandse bevolking). Onder de…

Case – Leen Bakker

Leen Bakker Woonwinkelketen Leen Bakker heeft een nieuwe visuele identiteit aangenomen. Een multimediale inzet zorgt voor een zeer positieve herinnering en waardering van de campagne en een stijging in de totale online berichtgeving van 190%. Opdracht De nieuwe visuele identiteit is vrouwelijker en heeft een duidelijke link naar wonen. Deze waarden worden extra kracht bijgezet…

Case – Vrienden #vanhout

Vrienden #vanhout De Vrienden #vanhout is een nieuw initiatief van samenwerkende bedrijven en verenigingen in de hout- en aanverwante sectoren. Het initiatief is gestart om het imago van hout te verbeteren en Nederland opnieuw kennis te laten maken met hout. De Vrienden #vanhout onderschrijven hiermee de trend voor duurzaamheid, want voor veel producten is hout…