Case – InsingerGilissen

“Al jaar en dag kiezen wij bewust voor ZIGT als mediabureau. We spreken dezelfde taal en het advies dat we krijgen, is doordacht en passend. Om ZIGT ook met de lancering van het nieuwe merk InsingerGilissen is de arm te nemen, was dan ook geen lastige keuze.” Huib Vermeulen – Manager Marketing & Communicatie bij…

Case – Polar M600

In het najaar van 2016 vond de kick-off campagne van de Polar M600 – een waterdichte sport-smartwatch – plaats. Deze campagne richtte zich op zowel de Nederlandse als Belgische markt, waarbij de M600 gericht is op iedereen die, zoals de eigen website vermeldt, ‘alles uit het dagelijks leven wil halen wat erin zit’. Natuurlijk met een sportieve invalshoek.

Case – Leen Bakker

Leen Bakker Woonwinkelketen Leen Bakker heeft een nieuwe visuele identiteit aangenomen. Een multimediale inzet zorgt voor een zeer positieve herinnering en waardering van de campagne en een stijging in de totale online berichtgeving van 190%. Opdracht De nieuwe visuele identiteit is vrouwelijker en heeft een duidelijke link naar wonen. Deze waarden worden extra kracht bijgezet…

Case – Vrienden #vanhout

Vrienden #vanhout De Vrienden #vanhout is een nieuw initiatief van samenwerkende bedrijven en verenigingen in de hout- en aanverwante sectoren. Het initiatief is gestart om het imago van hout te verbeteren en Nederland opnieuw kennis te laten maken met hout. De Vrienden #vanhout onderschrijven hiermee de trend voor duurzaamheid, want voor veel producten is hout…