Case – InsingerGilissen

“Al jaar en dag kiezen wij bewust voor ZIGT als mediabureau. We spreken dezelfde taal en het advies dat we krijgen, is doordacht en passend. Om ZIGT ook met de lancering van het nieuwe merk InsingerGilissen is de arm te nemen, was dan ook geen lastige keuze.” Huib Vermeulen – Manager Marketing & Communicatie bij…

Case – Apostolisch Genootschap

Apostolisch Genootschap - Vind het antwoord in jezelf Het Apostolisch Genootschap is een plaats voor religieus-humanistische zingeving. Zij geloven daarom dat al het leven voortkomt uit dezelfde oorsprong, hierbij staan de liefde, het zorgvuldig en ethisch handelen, richting je medemens centraal. Uitstroom van leden, vergrijzing, negatief imago… Dit zijn aspecten waar het Apostolisch Genootschap dagelijks…

Emmi KALTBACH

Om de consument in contact te brengen met de kazen van Emmi KALTBACH is in het najaar van 2016 campagne gevoerd om de naams-en productbekendheid te verhogen. Hierbij was inspiratie het hoofdthema, om zo de veelzijdigheid van Emmi KALTBACH te tonen. Gedurende campagne speelden social influencers en het Emmi KALTBACH Blogevent hierbij een belangrijke rol.

Case – Polar M600

In het najaar van 2016 vond de kick-off campagne van de Polar M600 – een waterdichte sport-smartwatch – plaats. Deze campagne richtte zich op zowel de Nederlandse als Belgische markt, waarbij de M600 gericht is op iedereen die, zoals de eigen website vermeldt, ‘alles uit het dagelijks leven wil halen wat erin zit’. Natuurlijk met een sportieve invalshoek.

Case – Stedelijk Museum

Stedelijk Museum - Wonen in de Amsterdamse School Wonen in de Amsterdam School, de tentoonstelling van het Stedelijk Museum die van april t/m augustus heeft plaatsgevonden. Om meer bezoekers voor deze prachtige tentoonstelling te genereren is in de zomermaanden diverse media ingezet. In een periode dat Amsterdam bol staat van de culturele aangelegenheden wilden wij de cultuurliefhebber…

Case – ProVoet

ProVoet - Nijmeegse Vierdaagse “Behandel ze goed, ga naar ProVoet”, zo luidt de slogan van de brancheorganisatie voor pedicures. Eén keer per jaar is deze boodschap extra relevant, namelijk tijdens de Nijmeegse Vierdaagse. Ook dit jaar was ProVoet weer aanwezig bij de 100ste editie van het evenement om het belang van een goede voetenverzorging te benadrukken. Naast…

Case – Hornbach

Hornbach ZIGT is sinds 2016 het mediabureau voor Hornbach in Nederland. De keten van projectbouwmarketen met tuincentra heeft in ons land inmiddels 14 vestigingen en kenmerkt zich door een enorm assortiment van 120.000 artikelen, een laagste prijsgarantie en service en advies op een hoog niveau. De eerste campagne die ZIGT heeft uitgevoerd dit jaar was…

Case – Hydrangea World

Hydrangea World Hydrangea World is een initiatief van alle hortensia-aanvoerders van Flora Holland en de hortensiaveredelaars en –vermeerderaars. Vanuit deze Nederlandse hortensiakwekers is de behoefte ontstaan meer aandacht te creëren voor de hortensia. Opdracht Het doel van de campagne is het opbouwen van awareness en voorkeur voor hortensia’s, zowel als tuinplant, kamerplant en snijbloem. Het…