Case – Leolux

Leolux meubels - De leeuw is los Leolux is een van Europa’s leidende merkfabrikanten van designmeubelen. Het familiebedrijf is opgericht in 1934 en de vakmensen in thuishaven Venlo produceren alle meubelen op bestelling, zodat de consument onbeperkte mogelijkheden heeft in modellen, bekledingen, afwerking en opties. De huidige doelgroep van Leolux is inmiddels een beetje op…

Case – Kleertjes.com

Kleertjes.com - Wat massamedia doet voor kleertjes.com Over kleertjes.com kleertjes.com werd in 2003 opgezet vanuit een zolderkamer door Claudia Willemsen, zakenvrouw en drukbezette moeder. Claudia miste Nederlandse webshops met kinderkleding en wilde andere moeders met haar bedrijf het gemak van het online kopen van kinderkleding bieden. Inmiddels is de webwinkel zeer geleidelijk uitgegroeid tot een…

Case – InsingerGilissen

InsingerGilissen - Massa media om 1% van de NL’se bevolking te bereiken In 2017 gingen de twee private banks Theodoor Gilissen en Insinger de Beaufort fuseren. Aan ZIGT de opdracht om de fusie van deze twee banken groots onder de aandacht te brengen bij hun specifieke doelgroep (+/- 1% van de Nederlandse bevolking). Onder de…

Case – Apostolisch Genootschap

Apostolisch Genootschap - Vind het antwoord in jezelf Het Apostolisch Genootschap is een plaats voor religieus-humanistische zingeving. Zij geloven daarom dat al het leven voortkomt uit dezelfde oorsprong, hierbij staan de liefde, het zorgvuldig en ethisch handelen, richting je medemens centraal. Uitstroom van leden, vergrijzing, negatief imago… Dit zijn aspecten waar het Apostolisch Genootschap dagelijks…

Emmi KALTBACH

Om de consument in contact te brengen met de kazen van Emmi KALTBACH is in het najaar van 2016 campagne gevoerd om de naams-en productbekendheid te verhogen. Hierbij was inspiratie het hoofdthema, om zo de veelzijdigheid van Emmi KALTBACH te tonen. Gedurende campagne speelden social influencers en het Emmi KALTBACH Blogevent hierbij een belangrijke rol.

Case – Hornbach

Hornbach ZIGT is sinds 2016 het mediabureau voor Hornbach in Nederland. De keten van projectbouwmarketen met tuincentra heeft in ons land inmiddels 14 vestigingen en kenmerkt zich door een enorm assortiment van 120.000 artikelen, een laagste prijsgarantie en service en advies op een hoog niveau. De eerste campagne die ZIGT heeft uitgevoerd dit jaar was…

Case – Hydrangea World

Hydrangea World Hydrangea World is een initiatief van alle hortensia-aanvoerders van Flora Holland en de hortensiaveredelaars en –vermeerderaars. Vanuit deze Nederlandse hortensiakwekers is de behoefte ontstaan meer aandacht te creëren voor de hortensia. Opdracht Het doel van de campagne is het opbouwen van awareness en voorkeur voor hortensia’s, zowel als tuinplant, kamerplant en snijbloem. Het…

Case – Leen Bakker

Leen Bakker Woonwinkelketen Leen Bakker heeft een nieuwe visuele identiteit aangenomen. Een multimediale inzet zorgt voor een zeer positieve herinnering en waardering van de campagne en een stijging in de totale online berichtgeving van 190%. Opdracht De nieuwe visuele identiteit is vrouwelijker en heeft een duidelijke link naar wonen. Deze waarden worden extra kracht bijgezet…