Case – Kleertjes.com

Folders spelen vaak een belangrijke rol in de mediamix van retailers. Echter wordt de folder nog weinig ingezet door online retailers om hun aanbiedingen onder aandacht te brengen en de consument te overtuigen aankopen online te doen. Terecht of niet? In samenwerking met folderverspreider Spotta en kinderkledingwebshop Kleertjes.com hebben we het effect van de folder op het online aankoopgedrag inzichtelijk gemaakt.

Case – Lee Kum Kee NL

Lee Kum Kee is sinds 3 jaar Social klant bij ons . Voor een, in Nederland, vrij onbekend merk hebben we in korte tijd een mooie betrokken fanbase op weten te bouwen. Mensen gaan een merk volgen als ze geïnspireerd of geraakt worden door leuke, slimme en vooral spannende content. Naast social advertising neemt ZIGT…

Case – Lee Kum Kee

Lee Kum Kee - Let's Panda Van februari t/m april 2016 heeft Brandwriters (sinds 1 juli 2016 ZIGT Social & Content) de ‘Let’s Panda!’ campagne uitgevoerd voor het Chinese sauzenmerk Lee Kum Kee. Deze campagne stond in het teken van een samenwerking met Dreamworks’ Kung Fu Panda 3. Facebookfans kregen bij aankoop van 3 Lee…

Case – #Crimediggers

#Crimediggers Het leven wordt steeds digitaler. Zo ook het aantal digitale sporen waar rechercheurs mee te maken krijgen. Daarom zoekt politie hoogopgeleide ICT’ers die digitaal rechercheur willen worden. De politie heeft alleen twee problemen: de hoogopgeleide IT’er is de meest gewilde doelgroep op de arbeidsmarkt welke elke dag vanuit diverse werkgevers wordt benaderd en de…

Case – ICCO

ICCO ICCO is een coöperatie voor ontwikkelingssamenwerking die werkt aan een wereld zonder armoede en onrecht. Dat doen zij samen met maatschappelijke organisaties, bedrijven en overheden. ICCO gelooft in de ondernemende kracht van mensen. Vanuit samenwerking en kracht worden kansen gecreëerd voor mensen die in armoede leven. ICCO werkt al lang met het Nederlandse en…

Case – Wakker Dier: stop de plofkip

Wakker Dier: stop de plofkip! 2012 was het jaar van de Plofkip (zelfs Woord van het Jaar!) en middels een multimediale naming, faming & shaming strategie hebben wij bijgedragen aan betere levensomstandigheden van ongeveer 4 miljoen kippen. Opdracht De marketingcommunicatiedoelstelling was bewustzijn creëren bij consumenten en producenten/retailers. Bewustwording creëren is investeren in veel contacten en…

Case – Online.nl

Online.nl Tijdens de zomer van 2013 heeft Online.nl campagne gevoerd voor Alles-in-1 Internet, Bellen en TV. Niet een voor de hand liggende periode, maar wel zeer positieve resultaten. Niemand kon om Online.nl heen! Opdracht De investeringen in media moeten ervoor zorgen dat de merkbekendheid van Online.nl toeneemt evenals de sales aantallen. Concreet: Maak een mediaplan…