Nieuwe campagne: Leen Bakker
Leen Bakker start deze week met een rebranding campagne. De afgelopen maanden is hard gewerkt aan een volledig nieuwe identiteit en uitstraling.
DetailsLeen Bakker start deze week met een rebranding campagne. De afgelopen maanden is hard gewerkt aan een volledig nieuwe identiteit en uitstraling.
DetailsEcommerce Europe verwacht dat er dit jaar voor 205 miljard euro omzet gedraaid zal worden uit de West-Europese B2C e-commerce markt.
DetailsVanavond wordt de nieuwe campagne van Zorg en Zekerheid gelanceerd op tv met een 70 seconden brandfilm op NPO 1, RTL 4 en SBS 6.
DetailsRTL-directeur Bert Habets heeft gisteren aangekondigd dat RTL Nederland gaat uitbreiden: RTLZ wordt in 2015 een zelfstandige zender.
DetailsTelevisiekijken gebeurt al lang niet meer enkel en alleen via het vaste tv-toestel. Daarnaast is het door technologische ontwikkelingen, zoals snelle datanetwerken en speciale apps, op elk gewenst moment mogelijk om content te consumeren.
DetailsPer 1 september 2015 stopt de NPO met de distributie van Radio 5 via de AM en moeten de 200.000 luisteraars naar een ander ontvangstkanaal overstappen.
DetailsBenieuwd wat er nu op social media en in het nieuws wordt gezegd over Prinsjesdag? Volg alles op de voet met ons live dashboard.
DetailsHet aantal advertentiedragende publieksbladen neemt steeds verder af. Op dit moment lijkt de daling zich te stabiliseren op het niveau van voor de crisis.
DetailsDeze week start de campagne van ICCO Cooperation om via online content samenwerkingen aandacht voor Internationaal Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen te genereren.
Details